Palasinki jo tänään, on meinaan todella tylsää ja hiljaista. Ja viimistä taukoakaan ei viittii vielä pitää ku kummiski sit pitäis seistä vaan tiskin takana ja odottaa että työvuoro loppuu... Olen mä sentään tänään saanut 3 liittymää kaupaks.. Ja pari tarjousta tehnyt, ihmisillä vaan omituinen tapa että pitää miettiä vaihtaako liittymän vaikka laskut pienenis monella kympillä :S Mut enpä sitten tiedä miten itse asiassa tekisin :) Ihmisiä menee ja tulee jonki verran jo mutta ketään ei kiinnosta osallistua bensalahjakortin arvontaa jossa sais 200 eurolla bensaa tai dieseliä :) Kummallista ku nykyään se bensakin maksaa jo aikas paljon. Ja on tullut tosiaan huomattu että ihmiset ovat tosi negatiivisia sen suhteen etteivät voittaisi kun ei kerran ikinä ole mistään mitään voittanut. Voisin kyllä pistää melkein pääni pantiksi että joku on joskus jotain voittanut vaikka se sitten olisikin pieni karkkipussi tai ikkunakrapa. :) mä ainakin olen voittanut ja usein :) ja joskus joku kiltti arpamyyjätäti on säälinyt mua ku en mitään ole voittanut vaikka usean arvan olen ostanut ( tai oikeastaan äiti ostanut mulle) ja antanut mulle jonkun kivan jutun :) Sellaiset ihmiset on mukavia :D

Näin asiasta kissaan niin pitää nyt sit hetki ruikuttaa siitä miten pirullinen tää kesä on ku on kauhee flunssa ja nenä vuotaa silmät mukaan lukien :/ Ei auta vaikka millaisia pillereita ja pullereita käyttää :S Ja kesä on pirullista koska juuri silloin ku mun pitää olla töissä koko päivä niin eiks siellä sit saakeli just silloin paista aurinko täysillä ja muutenki kiva ilma. Ei kivaa:( No mut kai mä sit tyydyn tähän kalkkilaivan kapteenin arvonimeen :) Ei ainakaan tarvii valittaa miten palo ja miten kipeet paikat on ja että ku harmittaa ku tuolla on tommonen raja ja se ei millään meinaa lähteä pois vaikka kuinka aurinkoa siihen ottais x) x) no ei nyt, pitää keksiä itse jotain lohduttavaa ettei ihan masennu :)