Luulin aamulla herätessäni että olisi kiireinen päivä töissä ja olin valmistautunut siihen, mutta ei. Olen saanut ehkä 7 kontaktia ja ketään ei kiinnosta vaihtaa liittymäänsä minun sonera liittymään. Johtuneenko ilmasta, ei tiedä?? Mutta sen sanon että tylsä päivä on ollut ja tulee varmaan olemaanki.. :/ Töistä pääsen vasta ysiltä ja pitää kiireen vilkkaa kävellä Nokialle jonne on joku 2 km matka, että ehtii viimiseen bussiin. Ja huomenna taas aamulla aikaisin töihin.

En oo vähän aikaan mitään kirjoitellut, ku on ollut omia henk.koht. kiireitä ja olen ollut myös jonkin verran kipeenä.Sen verran laihdutuksesta, että toisaaltaan on mennyt hyvin, mutta pitää nyt itselleen ja lukijoille olla sen verran reilu ja rehellinen, että olen sitten sortunut oksenteluun. On ollut muutenki rankkaa, mutta eiköhän se tästä kun vaan saan itseni sille oikealle raiteelle.

Mutta nyt pitää palata tauolta ja mennä töihin. Moikkis moi ja toivotaan kivoja ilmoja :)

JA AINIIN PAKKO KERTOA, ETTÄ ON ENÄÄ 13 PÄIVÄÄ NIIN TÄÄ TYTTÖ PÄÄSEE AIKUISUUDEN MAKUUN :) ELI SUOMEKSI, TÄYTÄN 18 VUOTTA :D :D